<از ظرفیت هم زمانی 13 آبان و عاشورا بهره ببریم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1094
نویسنده : کامران وزیری

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ادامه داد: در همه این وقایع خوی استکباری برآمده از اندیشه حاکم بر جهان سلطه و در رأس آن آمریکا کاملا مشخص است.

 وی با بیان این‌که «کارنامه آمریکا و نظام استکباری از پیش از انقلاب سیاه است»، تصریح کرد: آن‌ها نقش مهم و پررنگی در طراحی و اجرای کودتای 28 مرداد و به شکست کشاندن نهضت ملی شدن صنعت نفت پس از کودتای 28 مرداد داشته‌اند، همچنین کمک‌های امنیتی آمریکا و نقش آنان در راه‌اندازی سازمان ساواک نیز کاملا مشهود است. علاوه بر آن دخالت در کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان در سال 57 و طراحی کودتای نظامی و قلع و قمع گسترده مردم ایران در همان سال نیز از جمله لکه‌هایی است که در کارنامه سیاه آمریکا و استکبار جهانی می‌توان به آن اشاره کرد.

 وی با اشاره به اقدامات آمریکا پس از انقلاب اسلامی ایران، گفت: حمایتی از گروه‌های میانه‌رو، طراحی نقشه تجزیه ایران و حمایت از گروه‌های تجزیه‌طلب، اعمال فشار اقتصادی، حمله نظامی به طبس و بمباران پایگاه‌های هوایی ایران در سال 59 و همچنین طراحی کودتای نوژه به منظور حمله به فرودگاه و ایستگاه رادیویی محل سکونت امام(ره) نیز جزو اقدامات آمریکا علیه ایران پس از انقلاب اسلامی است.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: دشمنی‌های آمریکا با مردم ایران تا همین امروز نیز ادامه دارد. برای مثال می‌توان به تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران از زمان ریاست جمهوری بوش پدر تا امروز که اوباما روی کار است اشاره کرد. همچنین می‌توان به سرمایه‌گذاری برای ایجاد جنگ نرم، نفوذ در مراکز دانشگاهی و دانشجویی، تلاش برای دامن زدن به اختلافات داخلی، تلاش گسترده برای جلوگیری از دستیابی دانشمندان ایران به علوم پیشرفته اشاره کرد.

 وی با اشاره به تقارن 13 آبان امسال با روز عاشورا تأکید کرد: این امر ظرفیت بسیار عظیمی را برای صف‌بندی و مقابله حق و باطل را در شرایط کنونی فراهم کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری مراسم 13 آبان در تهران و تمامی استان‌ها فعال شده و با تأکید بر عاشورای حسینی گرامیداشت 13 ‌آبان را نیز با اعلام انزجار از توطئه‌های استکبار جهانی و معرفی ماهیت «جنگ‌افروز، فقرگستر و فساد انگیز» آمریکا به عنوان کارگردان اصلی جرم و جنایت در عالم را دردستور کارخود دارد. همچنین شعار محوری 13 آبان امسال نیز مانند سال‌های گذشته مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس خواهد بود.

 آب خضر با اشاره به اقدامات آمریکا برای لطمه زدن به ایران گفت:‌ اقدامات اسیدپاشی که در کشورمان شاهد بودیم قطعا نمی‌تواند کار هیچ ایرانی و مسلمانی باشد؛ بنابراین حتما مشخص خواهد شد که در این رابطه دست استکبار جهانی در کار بوده است.

 رئیس ستاد برگزاری 13 آبان با دعوت از ملت ایران برای حضور در این مراسم، گفت: ستاد برگزاری مراسم 13 آبان امسال با هدف احیاء و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره وقایع روز عاشورا، بازخوانی آرمان حسینی، ایجاد شناخت در بین مردم ایران و به ویژه جوانان ایران و جهان نسبت به سیاست‌ها و خیانت‌های آمریکا در منطقه خلیج فارس و کل جهان و در نهایت مبارزه با استکبار جهانی این مراسم را برگزار خواهد کرد.

 وی گفت: مراسم 13 آبان در تهران روز سه‌شنبه از ساعت 9:30 الی 12 مقابل در اصلی لانه جاسوسی برگزار خواهد شد. هم‌چنین در این مراسم مداحان اهل بیت (ع)، سعید حدادیان، حسین سازور، مرتضی طاهری، سلیم موذن‌زاده اردبیلی، عبدالرضا هلالی، امین مقدم، مصطفی خرسندی و دیگر ذاکران به مداحی خواهند پرداخت و پس از قرائت قطعنامه سراسری به عنوان آخرین مواضع ملت ایران حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان به سخنرانی خواهد پرداخت و پس از مراسم نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی اقامه خواهد شد و در نهایت این مراسم با تشییع 45 شهید گمنام در مقابل لانه جاسوسی آمریکا پایان خواهد یافت.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , فرهنگی و اجتماعی , امنیتی , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: 13 آبان , تسخیر لانه جاسوسی , انقلاب دوم , روز مقابله با استکبار جهانی , شکست جهان تک قطبی ,



مطالب مرتبط با این پست
.
ده نمکی: رهبری پرسیدند پول کتاب‌ها را از کجا می‌آورید گفتم: کلاهبرداری!
اوباما: ایران یک سال یا بیشتر تا ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد/ ابراز خوشبینی درباره توافق هسته‌ای
نتانیاهو و مشکل ندیدن شلوار جین در ایران + کاریکاتور
سیاهه مواضع دولتمردان آمریکایی علیه نظام و ملت ایران
صالحی خبر داد: دستگیری 4 خرابکار در یکی از تاسیسات هسته‌ای
امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا چه گفتند؟
علما چگونه ازدواج می‌کردند/ ماجرای جالب ۴ ازدواج تاریخی
سرنوشت سوریه را سوری‌ها تعیین می‌کنند/قطعنامه شورای امنیت منافاتی با منافع سوریه ندارد
«لشکر خوبان» روایت خوب و نگارش بسیار ممتازى دارد
چهره مرموز حامی تحریم‌های ضد ایرانی در کنگره آمریکا کیست؟
روسای جمهوری که حاجی شدند/ تصاویر
واشنگتن جرات حمله به ایران را ندارد
توافق برای برقراری روابط با انگلیس در سطح كاردار غيرمقيم
رمزگشایی از «اتفاقی که بجا نبود» !؟
دولت به انتقاد منتقدینش افتخار می‌کند/ 50 روزبه اندازه 500 روز در سیاست خارجی قدم برداشتیم
عجایب سوره توحید
امنیت پایدار دریاها مدیون نیروی دریایی ارتش ایران است
ادای احترام نظامی روحانی + عکس
تقدیر سرلشگر فیروزآبادی از رئیس سازمان صداوسیما
دیپلماسی هسته ای بعد از فشار تحریم
«کابوس» سعودی‌ها از احتمال بهبود روابط ایران و آمریکا
هشت روستاي استان حلب سوريه از حضور عوامل مسلح پاكسازي شد
نخست‌وزیر لیبی آزاد شد
دلالان تحريم چه كساني هستند؟
اذعان یک مقام صهیونیست به دشواری نبرد با حزب الله



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: